tisdag, mars 18

Vem hade kunnat tro?

Att jag skulle bli en Friskis & Svettis-nörd.
Jag som alltid fnyst och skakat på huvudet åt alla röd- och vitklädda tanter och tänkt att mer töntigt än det där blir det inte. Nu får jag bita i det sura äpplet. F&S ligger 50 meter från jobbet, och alltså även cirka 550 meter hemifrån, och med tanke på att jag är för lat för att ta mig till något fräckare gym, och att F&S är billigt med studentrabatt, ja, då är det bara att kapitulera.

Men. Jag har mina gränser; skivstång, spinning, cirkelgym och yoga är ok, käck "jympa" är det inte. Ikväll är det skivstång, och jag är pepp som bara den.

2 kommentarer:

Karin sa...

Hallååååå... Jag tränar också på Friskis! Snacka icke illa om detta ställe... Hihi. Det är grymt på Friskis! Go go.

Mi sa...

Karin: FS go go! Idag har jag möra ben efter skivstången igår.. jag är en sån klenis! :'D