måndag, oktober 6

Saker jag tänker på en måndagseftermiddag

- Vad jag ska äta till middag. Ingen Jonas hemma. Jag vill äta rostade mackor med ost och marmelad, men har inga mackor hemma. För lat för att handla.
- Om jag skulle orka färgordna böckerna i bokhyllan. Och om jag ens vill vara så inredningsbloggig av mig. Färgordnad bokhylla tillsammans med att skriva meningar med blandad bokstavsstorlek (och att enbart inreda med vitt) verkar vara Grejen för dom. Jisses.
- Varför jag på de mest udda tider blir sugen på ostbågar.
- Hur länge man egentligen kan vänta med att gå på toa. Jag tror att jag ligger farligt nära gränsen just nu.

2 kommentarer:

Karin sa...

hallå, din rss har slutat funka på min reader :(
/också kissenödig

Mi sa...

MEH. I min GReader funkar den? :(
/snart kissenödig igen