fredag, april 25

Status spa-dygn, del I

Bajs:
- idioterna hade inte berättat att man var tvungen att boka behandling innan man kom hit. Jävla skitballe. Om jag inte får plats på någon slags massage imorgon kommer huvuden att rulla.
- mitt rum är ungefär lika stort som en skokartong. Och det fanns ingen tandkräm. Hallå!? Beware min morgonandedräkt imorgon säger jag bara.
- jag känner ingen, och diffar nog minst fem år i ålder med den yngsta. Samtalsämnena på middagen ("supén") var barn och trädgård.

Bra:
- icke strulande trådlöst på rummet + min mac-lover = nice.
- Garden State soundtracket som somna-kompis
- maten. Och de fyra (fem?) glasen vin som kom med. Joråsåatt.

Imorgon ska jag plaska i poolen och sura över att jag inte ens fick plats på vattengympan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är den jag känner som är absolut sämst på att gilla läget. Och du blir säkert skitagro på mig när jag säger det. Precis som du blir i en för lång kö när kassörskan är oduglig (inte bara för att hon är medelålders o har suttit i samma kössörsstol så långt tillbaka någon kan minnas) och kö(o)fränderna är typiska medelsvennar i fula kläder. ;) Njut, för fan. Du är på spa!

Icebug med inga mindre än Peak performance och Craft i samma mening som galanamnet "Gear of the year" i senaste Utemagasinet. Fint ska det va och det är just sånt i just såna sammanhang som imponerar på en sån som mig. Hipp hipp hurra!